אחרי שהייתה סגורה מחודש מאי, ואחרי השקעה גדולה ועם המון סבלנות והבנה, נפתחה הספריה העירונית בית שמש! נוכחים בטקס המרגש: מר משה אבוטבול ראש העיר, לשעבר ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, מר יוחנן קירשנבאום ממונה על החינוך, עו"ד רינה הולנדר האחראית על הספריה העירונית, גברת נילי המפקחת על הספריה מטעם משרד התרבות וכן ג'קי לוי העיתונאי שדרן רדיו ומגיש טלוויזיה. היה ערב מרגש ומדהים כיף היה לראות את כולם יחד מתרגשים ומתפלאים מהשינוי המרענן. הפתיחה הרשמית לקבלת קהל יום ג'. בהצלחה לכולם וקריאה מהנה!






