בפעם הקודמת שהתמודדה קטי לכנסת זה היה קרוב, וכמעט קטי שלנו הייתה בפנים, הערב היא מכריזה שוב כי תתמודד לרשימת הליכוד.
מוקדם יותר הערב כתבה בקיר הפייסבוק שלה:
"החלטתי! הגיע הזמן קטי( קטרין) שטרית לרשימת הליכוד לכנסת ה-21. המסע שלי התחיל לפני 36 שנים אז שירתתי כמורה חיילת בביה״ס דקלים שבדימונה. המדים כבר מזמן אינם והלוח והגיר הם נחלת העבר, אבל התשוקה להשפיע, להוביל ולשנות למען אנשים, ערכים ועתיד טוב יותר, בוערת בעצמותיי. נפלה בחלקי הזכות לכהן כראש מטה שר החינוך וכראש מטה שר התחבורה ולהוביל תהליכים משמעותיים במדינה. גם לאחר שנות עשייה רבות במערכות ציבוריות גדולות ובמגזר הפרטי כסמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת BRM בכוונתי להמשיך לשרת את הציבור וזאת אעשה בעזרת השם כחברת כנסת בכנסת ישראל. אגייס את כוחותיי, תשוקתי ונסיוני רב השנים במערכות הציבוריות, בניהול ובחינוך, כדי לבנות עתיד לילדנו ולישראל טובה ומחוברת יותר. שלכם, קטי שטרית."






