זה יכול היה להגמר אחרת לגמרי, אם יוסי ויצמן, שנעדר משעות הצהריים, היה עובר את הלילה בבור הביוב אליו נפל.
כל זה נמנע אודות עירנותם של תושבי העיר, כנרת כהן ומישל אלימלך, שהבחינו ביוסי.
כנרת כהן, משחזרת את הרגע שהבחינה בו:
"מצאנו אותו כאילו נפל לביוב, לא ראינו באמת אם נפל אבל שיערנו שכך היה, מישל עצר, וזיהיתי אותו כוויצמן הנעדר בזכות הפרסום שלכם כמובן והזמנו משטרה.
לא יכולנו לחשוב מה היה קורה אם הוא היה נשאר לילה שלם בקור הזה ממש התחלתי לבכות.."






