תושבים יקרים כפי שפורסם כעת בדף הפייסבוק של מי שמש :"שימו לב, פיצוץ מים ברחוב רש"י פינת מעפילי אגוז. אנו סוגרים עכשיו 4 מגופים. כמות גדולה של תושבים יהיו ללא מים. אנו נזדרז לטפל מה שיותר מהר. אנו מודעים לכך שיום שישי קר וקצר. מתנצלים על אי הנוחות, נעשה מה שניתן לזרז את פתיחת המים בחזרה"
בתקווה לחזרה לשיגרת צריכה רגילה ושבת שלום






