הנוער שלנו הוא הכח שלנו. אין נוער רע, אין נוער שלא רוצה עתיד איכותי. יש נוער שחסרה לו תחושת משמעות.  
סיירת הורים היא אחת המסגרות המרגשות שמצליחות ליצור "מבוגר משמעותי" עבור בני נוער. אתמול התכנסנו לומר תודה לאותם הורים שבוחרים באופן קבוע לצאת מהבית לוותר על הנוחות ולפגוש בני נוער בפארקים. הם משוחחים איתם, מקשיבים ובעיקר נוכחים. עבור בני הנוער זה כשלעצמו נותן תחושת ביטחון. אני רוצה לומר תודה וקוראת לעוד הורים מכל השכונות להצטרף למהלך. 

אחד הדברים המרגשים היה לראות את המגוון האנושי באולם: הורים חרדים משכונה ג, מנופי אביב, מהעיר הוותיקה, משכונת נרקיס ומרמה א. מה שמעיד שאין בני נוער מכל סוג שהוא שאינם זקוקים למבוגר איכותי נוכח. 
שמחתי גם לראות זוגות שעושים את הפעילות כזוג וזה הפך להיות חלק מהבילוי המשפחתי. ככל שיותר הורים יהיו שותפים נרוויח קהילה מחוברת ומחויבת יותר. תודה למורן עזו מנהלת התוכנית לאיציק קניזו מנהל האגף ולמפקד תחנת המשטרה שלא מרפים מהמאמץ ליצור עבור כולנו מקום טוב לחיות בו.

מורן יצחק, מנהלת תכנית 'עיר ללא אלימות', מסרה לשמשנט: "סיירת הורים עירונית בבית שמש, מונה כ- 80 מתנדבים מסורים המעניקים סביבה מוגנת ונעימה יותר לבני נוער במרחב הציבורי. הסיירת הורים מהווה מודל מצויין לשיתוף פעולה קהילתי בין כלל הגורמים ההופכים את עירנו למיוחדת. כמידי שנה, אנו מקיימים ערב מיוחד ומרגש עבור המתנדבים בכדי להוקיר ולהודות על התנדבות משמעותית המעוררת השראה. כמו כן, לבני משפחתם שמעניקים להם תמיכה ורוח גבית לפעילות השוטפת."

מתוך דף הפייסבוק של ראש העיר.