אסור שמלט הר טוב ייסגר!
היום קיימתי פגישה עם שר הכלכלה בנושא מפעל מלט הר טוב הנמצא בסכנת סגירה. הפגישה הייתה בהשתתפות השר, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, נציגי וועד העובדים הנהלת המפעל והסתדרות העובדים.
דיברתי על הצורך לשמור על המפעל ועל העובדים. בית שמש צריכה לצעוד קדימה ולהביא מפעלים חדשים ולא יכולה להרשות סגירה של מפעלים קיימים.
אני מצפה מהממשלה להתגייס לטובת העיר בית שמש ולסייע לתנופת הפיתוח שהעיר נכנסת אליה. אני רואה חשיבות רבה בהגנה על התעשייה הישראלית ושמירת העצמאות שלנו בתחום הזה. שר הכלכלה התחייב לבנות מסלול סיוע ייעודי לענף המלט באמצעות מרכז ההשקעות וסיכם שעד סוף ינואר יגובש מתווה למסלול סיוע. השר יגיע לבית שמש בשבוע הבא על מנת לבחון דרכים לקידום הפיתוח הכלכלי של העיר.
בשביל בניית עיר העתיד של ישראל אני חייבת סיוע של כלל הכוחות. ויחד, אני בטוחה ומבטיחה - זה יקרה!
עכשיו טסה לטקס מרגש מאוד. אפרט בהמשך...







