סגן א' בן 21 מהיישוב שריגים זכה הבוקר לענוד את כנפי הטיס על חזהו לאחר שסיים בהצלחה את קורס הטיס כטייס מסוקים. סגן א' הוא הטייס הראשון  שנולד וגדל ביישוב שריגים.