מידי שבוע נעלה מספר תמונות מעברם הרחוק של תושבי העיר, אתם מוזמנים לנסות לזהות מי בתמונה וכמובן לתייג. מעת לעת נכריז על מי שהיה הכי פעיל/ה בפינת הנוסטלגיה, ונעניק לו/ה ארוחת בוקר זוגית. בהצלחה!
להשתתפות בתחרות: כנסו לפייסבוק.





התמונות באדיבות אלי ונונו.







