הערב מתקיימת בצרעה הופעה של אברהם פריד. ראש העיר, עליזה בלוך, בירכה בתחילת הערב ומסרה. אנחנו אוהבים את האולם הזה ומעריכים את השכנות עם מטה יהודה, אך בעוד שבועיים נניח אבן פינה להיכל תרבות משלנו".