מוקדם יותר הערב, רשמה עליזה בלוך בקיר הפייסבוק שלה: "את היום הזה פתחתי עם ויקטור גינזבורג בן 93, איש מיוחד ומקסים. ניצול שואה שהגיע לתת לי מדליה ואגרת ברכה כנציג ארגון וטרנים ,פרטיזנים ונכי המלחמה בנאצים. לאחר מכן שוחחתי עם Tal Schneider בועידת גלובס - Globes לעסקים. שם גם נפגשתי עם רבים הרוצים לסייע לעירנו ורואים בבית שמש הזדמנות אדירה כעיר העתיד של ישראל. לאחר פגישות שונות שערכנו במשרדי ערכנו מליאה קצרה בה אישרנו את מועמדותו לסגן של MosheShitrit מהליכוד וכן סגן בהסכם רוטציה את ישעיהו ארנרייך ושמעון גולדברג מאגודת ישראל. הוספתי תמונה נוספת של חבורה צעירה עימה ישבתי השבוע. צעירי בית שמש. אני רואה בהם חלק מעתידה של העיר וזו פגישה ראשונה עם חבורה מדהימה זו. וכעת, כמו כל יום חמישי אני מעבירה כעת שיעור פרשת שבוע בביתי."