חה"כ הרב משה אבוטבול הקים שדולה בכנסת למען הקמת בית חולים ומרכז רפואי בבית שמש
להקמת השדולה הצטרפו 27 חברי כנסת מימין ומשמאל וזאת יחד עם חה"כ קטי שטרית מהליכוד, וחה"כ עומר ינקלביץ מכחול לבן חה"כ הרב משה אבוטבול: "בתפקידי כראש עיריית בית שמש הקצאתי מתחם ענק בן כ-120 דונם ברמת בית שמש לצורך הקמת בית חולים, ועתה כולם שותפים למטרה להקים במקום בית חולים אזורי עם כל המחלקות הנדרשות"












