
ביום שישי האחרון (31.1.20) לוחמי האש מתחנת בית שמש מחוז ירושלים בשיתוף עם ארגון החסד ״עזרת אחים״, בית הספר אורות בנות, אגף הרווחה של עיריית בית שמש ובנות השירות של גרעין יחד, יצאו בקמפיין משותף להתקנת גלאי עשן מצילי חיים, בביתם של אזרחים ותיקים בעיר בית שמש. יישר כוח!