
מנכ״לית העירייה, מירה מינס ביקשה מראש העיר, ד״ר עליזה בלוך לסיים את תפקדה. ״לאחר תקופה אינטנסיבית ומאוד משמעותית עבורי, תקופה מרובת עשייה ואתגרים מקצועיים רבים, ביקשתי לפני מספר שבועות מראש העיר, גב' עליזה בלוך, לסיים את תפקידי כמנכ״לית העירייה".כתבה גב' מינס במכתב לעובדים.