
תמונת מצב מדאיגה התקבלה בחדר המצב של השלטון המקומי לפיה אלפי ישראלים הפרו ההנחיות במהלך השבת וביקרו בפארקים ובשטחים ציבוריים. ביבס: ״דורשים לקבל סמכויות אכיפה וממחר נקצה 1,000 שוטרי שיטור מקומי בגנים ציבוריים. תפקידנו לשמור על הציבור״
שלומית קאפח, מנכ"ל עמותת "ובנה", קוראת לציבור לתרום ולסייע למשפחות הרווחה שבמצב החירום בימינו מצוקתם תלך ותגבר. "יחד עם המחלקות לשירותים חברתיים שקורעות תחת הנטל, עם ארגוני הצדקה שמכירים היטב את השטח, ואם כולנו נושיט יד ונתגייס, נגיע להצלה של רבים- עד שממשלת ישראל תתעשת, ותרים את הכפפה".