זוכרים ומתייחדים עם זכרם של קורבנות השואה, יחד עם שורדי השואה מהעיר
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך עמדה בצפירה עם זוג ניצולי שואה, תושבי העיר, אסתר ואריאל שולים. עובדי העירייה, בני נוער ומתנדבי עמותות תושבי העיר, הגיעו היום לבתם של ניצולי שואה והעניקו להם פרח, שי ומסכות הגנה. מפיקוד העורף הגיעו ל-370 בתים נוספים.












