
קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים ועיריית בית שמש החלו בהפעלת קייטנות לילדי הצוותים הרפואיים בבית שמש. מדובר בקייטנות המעניקות מענה מקיף לילדים של עובדי הקופה בשעות היום ומטרתן לדאוג ולהקל באופן משמעותי על הצוותים הרפואיים העובדים בצורה אינטנסיבית מול הקורונה.
היום (ד') יפעלו ברחבי הארץ עשרים מתחמי "היבדק וסע" של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות בינהם בעיר בית שמש. כחלק מהמאבק הלאומי בנגיף הקורונה, ממשיכים אלפי חובשים ופראמדיקים של מד"א ברחבי הארץ, לקחת דגימות מאזרחים, ולפנות חולים מאומתים לבתי החולים ומלונות האשפוז. לצד כל אלה, שירותי הדם של מד"א פועלים לאיסוף מנות פלסמה ממחלימים מנגיף הקורונה, לטובת הטיפול בחולים במצב בינוני וקשה.