
השנה בשל ההגבלות והסגר, לא ניתן יהיה לקיים פיקניקים ביערות ובפארקים. בכבאות והצלה מניחים כי הציבור ידליק מנגלים במרפסות. כיבוי אש והצלה: "בימי בשגרה אנו לא ממליצים לעשות זאת, כיוון שזה עלול להיות מסוכן. מאחר וזאת המציאות, אנא הקפידו על הנחיות הבטיחות".