ילדה כבת 4 נפצעה בגן שעשועים ברמב"ש ב' צוותי כיבוי אש והצלה, סייעו לילדה שידה נתקעה בפח האשפה בגן ולאחר מכן היא טופלה על ידי צוות של איחוד הצלה. מצבה מוגדר קל.
סגן מ"מ רה"ע משה שטרית: "יום הניצחון על גרמניה הנאצית- מוקירים את תרומתם של הלוחמים תושבי עירנו." "בשיתוף פעולה מיוחד של מרכז הצעירים ואגף הקליטה עם עמותת ידר"רים (ישראלים דוברי רוסית) בהובלת נטליה סקרליבצקי, ביקרתי היום יחד עם ראש העיר עליזה בלוך את אחרוני הוטרנים שעדיין איתנו כאן בית שמש".משה שטרית על הביקור המרגש.
ברוך דיין האמת: ג'ולייט מחה אמויאל הלכה לעולמה בצער רב התבשרנו כי גולייט, מוותיקות העיר, הלכה לעולמה. הלוויתה התקיימה ביום שישי, בבית העלמין המקומי, במסגרת מצומצת. לאור ההנחיות.
ח״כ משה אבוטבול: "מודה לשר התקשורת שנענה לפנייתי, להוזלת חשבונות הטלפון" הרב אבוטבול (ש"ס) פנה בחודש מרץ לשר התקשורת דוד אמסלם וביקש מימנו להוזיל את חשבונות הטלפונים הנייחים באופן רטרואקטיבי, מתחילת חודש מרץ, בעקבות משבר הקורונה והלמידה מרחוק.
הודעה לנהגים: כביש 395 נחסם לתנועה מצומת אשתאול לצומת צובה בשני הכיוונים הכביש חסום לתנועה, עקב פיצוץ צינור מים. סעו בדרכים חלופיות. (דרך כביש 386)
רוכב אופנוע כבן 45 נפגע באורח קל ברח' הרצל הרוכב החליק עם האופנוע עליו רכב לתוך קיוסק, הוא פונה לטיפול בביה"ח לאחר סיוע ראשוני מצוות של איחוד הצלה. מצבו מוגדר קל.
מכרזי התחבורה הציבורית צפויים להשתחרר בימים אלו ראש העיר, קוראת לתושבים, לשלוח לקו החם של עיריית בית שמש, תמונות וסרטונים קצרים, מעומסים בקווי התחבורה הציבורית בעיר וממוקדי העומס. ראש העיר, מנכ"ל העירייה והצוות המקצועי, יפגשו מחר, עם הנהלת משרד התחבורה לדיון על המכרז.
נווה שמיר: לראשונה התקיים כנס מתעניינים בזום עשרות רוכשים ומתעניינים השתתפו בשיחת זום עם רה"ע עליזה בלוך וסגניתה. הנוכחים קיבלו מענה לשאלות ומידע עדכני מהשטח. לאור הצלחת המפגש, יתקיימו כנסים נוספים בקרוב
"בקושי האמנו שהוא אי פעם יחזור לרוץ" ישי קופרמן, סטודנט לסיעוד, במח' 'כתר'- המחלקה המיוחדת שנפתחה לטיפול בחולי הקורונה בבית החולים 'שערי צדק', בפוסט מרגש על צביקה מיכאלי שהיה במצב קשה- מורדם ומונשם לאחר שחלה במחלת הקורונה ושב לאיתנו.
גני הילדים שבו הבוקר לפעילות לאחר הערכות לשגרת הקורונה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך סיירה הבוקר עם יו"ר הנהגת ההורים- שי כהן ומנהלת מחלקת גני ילדים- יהודית דרעי, בגני הילדים ששבו הבוקר לפעילות. לגן הופיעו כשליש מן הילדים האמורים להגיע לפעילות הגן. ראש העיר: "חשוב שנחזור לשגרה, השגרה חשובה גם לילדים".