ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "בית שמש בתנופת פיתוח אדירה". ראש העיר ד"ר עליזה בלוך קיימה היום סיור בשכונת רמת בית שמש ג' יחד עם יו"ר ועדת תכנון ובנייה הרב שמעון גולדברג, כדי לעקוב מקרוב אחר התקדמות בניית ופיתוח השטחים הציבוריים שישמשו למבני ציבור, חינוך, קהילה ופארקים.