
בהתאם להחלטת בית הדין לעבודה מיום ו' 19/6: שנת הלימודים לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים הסתיימה. תלמידי יא-יב ימשיכו להגיע לביה"ס בהתאם לתכנית התגבורים לקראת בחינות הבגרות. תלמידי כתות ז'-י' יוזמנו על ידי ביה"ס במהלך הימים הקרובים, לפעילויות סיכום, חלוקת תעודות, ולטקסי פרידה.