
חברת המוקד הגדולה בישראל, צוות 3, זכתה במכרז עיריית בית שמש להתקנת מערכות אזעקה וחיבור מוסדות העירייה, בתי הספר וגני הילדים למוקד המבצעי שלה. "במסגרת זו יחוברו המוסדות ללחצני מצוקה במטרה לקצר משמעותית את הטיפול באירוע", אמרו בצוות 3.
כליפא בוזגלו, תושב העיר, הלך לעולמו ביום ו' האחרון. משפחתו רצתה לקיים את ההלוויה, באותו היום (נאמר להם שהיא תוכל להתקיים במוצ"ש) ישי מורי מנהל חב' קדישא, עשה ככל יכולתו וההלוויה התקיימה בתוך שעתיים. משפ' בוזגלו מודה לישי ולכל העושים המלאכה, בכל פה.
מאיה מציגה בפוסט, בדף הפייסבוק שלה,את ליזה סי ג'יי בובה ואת פעילותה המבורכת, למען החתולים הנעשיית באהבה מכל הלב, ממש מסביב לשעון. מאיה קמחי: "ילאחרונה, יחד עם ישראלה אדרי (פעילה בולטת נוספת) וליזה סי גיי בובה, החלטנו לרכז את המאכילות כך שיחד עם המחלקה הוטרינרית נוכל לפעול טוב יותר למען חתולי הקהילה".