משרד הביטחון ומשרד האוצר יסייעו לעיר במאבק בנגיף הקורונה
אמש התקיימה באמצעות אפליקציית זום ישיבה דחופה, בעקבות הסגר על השכונות והעלייה בתחלואה בנגיף בעיר עם שר הביטחון מר בני גנץ, רמ"ט פיקוד העורף תא"ל איציק בר, ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך ומנכ"ל עיריית בית שמש איתמר ברטוב ובה דנו המשתתפים בסיוע לעיר בית שמש. ב24 השעות האחרונות, פונו 26 חולים מאומתים, בודדים ומשפחות למלוניות.












