משה שטרית: "אחרי הכנה ארוכה, אנחנו שמחים להודיע על פתיחת הנינג'ה ספוט (Ninja Spot) אצלנו במרכז הקהילתי פסגות השבע. מדובר במתחם מקצועי לאימוני נינג'ה ופארקור ברמה הגבוהה ביותר. משלב מתקני נינג'ה, קיר מעוקל, מזרנים מתנפחים, קיר טיפוס ייחודי, ומכשולי פארקור".
נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין יגיע מחר, יום ג', 1/9, לביקור בעיר ויקבל את פניהם של תלמידי כיתה א' בבית הספר 'גשר'. הנשיא יבקר גם בביה"ס התיכון 'תפנית'. על סדר יומה של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ביום הראשון ללימודים שיכלול את ביקורו של הנשיא: