
סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש פתח הבוקר (שלישי) את שנת הלימודים בבית שמש יחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייךף יו"ר ועדת תכנון ובנייה הרב שמעון גולדברג וראש מינהל החינוך קובי עמר. לסיור אף התלוו חברי מועצת העירייה.
ליזה, תושבת הותיקה, מוכרת לרבים בעיר, כפעילה מזה שנים רבות למען בעלי החיים ובפרט חתולי הרחוב בעיר. היא אימצה וטיפלה בחתולים רבים, עד אשר היא הגיעה למצב שהיא בעלת חובות גדולים. היא מבקשת ממי שיכול לסייע לה ולתרום עבור המטרה הנעלה של הצלת החתולים. לכל הפרטים: