בשורה למשתמשי התחבורה הציבורית בעיר: בסיכום אליו הגיעה עיריית בית שמש מול משרד התחבורה וחברת 'סופרבוס', החל מיום שני הקרוב, כה' באלול, 14.09.2020 תצא לדרך פעימת תוספות ושינויים בקווים העירוניים בבית שמש הכוללת פתיחת 2 קווים פנימיים חדשים שיספקו שרות מרמה ג' 2 וכן מתחנת הרכבת לאיקאה ואזורי התעשייה בהר-טוב. בנוסף אושרו תגבורים ושיפורים בקווים נוספים.
הודעה משותפת של משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות: ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה את המלצת משרד הבריאות ומנהל "מגן ישראל" פרופ' רוני גמזו, להטיל סגר לילי על אזורים בעלי תחלואה גבוהה וסגירת מוסדות החינוך בהם, למעט החינוך המיוחד, החל מהערב (8.9.20) בשעה 19:00 ועד ליום 15.9.20 הסגר הלילי יסתיים כל בוקר בשעה 5:00. ברשימת הערים נכללת העיר בית שמש- שכונות רמב"ש א', רמב"ש ג' ומנוחה ונחלה.