
מאז פרוץ משבר הקורונה, במרכז צעירים בית שמש, ממשיכים לצלצל לקשישים ומתעניינים בשלומם. סגן מ"מ רה"ע משה שטרית: "תעשו טובה, תרימו טלפון! בדידותם של קשישים רבים בבית שמש ובכלל התעצמה בתקופת הקורונה. השהות במקום סגור למשך חודשים היא איומה ונוראה ובעלת השלכות קשות".