ראש העיר קיימה אמש מסיבת עיתונאים באמצעות אפליקציית הזום, ובה הציגה תוכנית חינוכית ללמידה המתקיימת במרחבים פתוחים כגון: פארקים, מתנ"סים, רחבות בניניים ועוד. הלמידה על פי התוכנית תתקיים בקבוצות מצומצמות. את הלימודים יעבירו דמויות שונות כמו מדריכים, שכנים, שינשינים ועוד: