במלאת שלושים ללכתה של חיה בר מזל זכרה לברכה
היום התקיים טקס אזכרה בלאת שלושים יום ללכתה של חיה בר מזל לעולמה, לאחר שנאבקה במחלה קשה. רבים נשאו תפילה להחלמתה של החיילת היפה, בתם של אוסנת ומשה אלעזרי, תושבי העיר האהובים ומותה הכה בצער רב את כל מכריה ואוהביה. דברים שכתבה אוסנת אלעזרי לזכרה של בתה היקרה:












