לאחר ישיבה שהתקיימה עם ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, וממונה חינוך סגן ראש העיר- הרב ישעיהו ארנרייך, וראש מנהל חינוך- קובי עמר, הוחלט על פתיחת הצהרונים בתאריך 1/11. הצהרונים בגני טרום חובה לא נפתחו בשל קיצוץ בשכר הסייעות. קיצוץ שנתקבל במשרד החינוך.