לקראת כניסתם לעיר בית שמש: ראש העיר ובכירי העירייה סיירו ברחבי העיר עם הנהלת 'נתיב אקספרס' שנבחרה לאחת משתי מפעילות התחבורה הציבורית בבית שמש. רה"ע ד"ר בלוך: "עיריית בית שמש עומדת לצידכם, אנחנו נחושים לשפר את התחבורה הציבורית בעיר, זה מגיע לתושבים וזה יהפוך למציאות".
תושב העיר (השם שמור במערכת) פנה אלינו וביקש לפרגן בכל פה לעובדת מחלקת הארנונה בעירייה הגב' דורית פחימה, שהתערבותה לדבריו, הביאה לפתרון בעיית חוב ענק שצבר במחלקה. התושב מציין לשבח גם את הטיפול האישי שקיבל ממר שלום אדרי חבר מועצת העיר ומנהל האגף מר מאיר נעמת.