בעקבות פוסט תלונה על מנות מזון שמסופקות לצהרונים ברחבי העיר, פנינו לעירייה אשר קיימה סיור של גורמים מקצועיים בגני הילדים והעבירה את מסקנותיה לגבי המנות והמשך הטיפול בעיניין. המסקנה שהתקבלה בתום הסיור היא כי : "נוכחנו לדעת כי המצב אינו כפי שמתואר בתלונה שהועלתה על ידי אחת האימהות". על הטיפול בתלונה, תגובת מנהל המחוז וראש העיר, ד"ר עליזה בלוך- בכתבה שלפניכם: