במסגרת מגוון המהלכים שעיריית בית שמש נוקטת לחיזוק קהילות שונות בעיר בשנה שהיא תחת שגרת קורונה. חלוקת המלגות תתבצע דרך מרכז הצעירים בעיר בית שמש. ראש העיר ד"ר בלוך רתמה לחלוקת המלגות את בנק הפועלים כשותפים. חשוב להדגיש שהתנאי לקבלת המלגה הוא מגורים בעיר וקדימות הפנייה היא הקובעת בקבלת הפנייה.
בפעם השניה בארץ – זכייה במכרז תכנן ובנה: קבוצת נתיב פיתוח וחברת י. ד. ברזאני זכו במכרז המינהל להקמת שכונה חדשה בבית שמש בהיקף כספי של 1.5 מיליארד שקל * החברות יבנו 1,036 יחידות דיור חדשות, מוסדות ציבור, תשתיות, מרכזי תעסוקה, גני ילדים ובתי כנסת בשכונת רמת בית שמש ד'-5 * בהתאם לתנאי המכרז מסירת המפתחות לרוכשי הדירות בתוך 40 חודש בלבד