ח"כ שטרית יזמה חוק שמטרתו להגן על הציבור מפני פושעים אלימים, באמצעות הליך פיקוח ובקרה אשר ימנע מהם לחזור ולבצע עבירות אלימות חמורות, מיד בתום שחרורם. שטרית בפוסט שהעלתה בפייסבוק: "לצערי, למרות חשיבותו הרבה, משרד המשפטים לא אישר את החוק, ונראה כי הנושא אינו בראש מעיינותיו".
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך הופתעה לשמוע כי תאגיד השידור הציבורי החליט לקרא לסדרה חדשה שבקרוב תחל להצטלם בשם בית שמש. הסדרה עוסקת בהתמודדות של נוער בסיכון בכיכובם של יהודה לוי ושני כהן. ראש העיר בית שמש שוחחה עם מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ ועם מפיקי הסדרה והסבירה להם כי הסדרה לא יכולה לשאת את שם העיר.