במבצע משותף של עיריית בית שמש, קופות החולים ואיחוד הצלה, החל מיום ראשון מסיעים מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש קשישים, אשר אינם יכולים להגיע בכוחות עצמם, לקופת חולים להתחסן באמבולנס. המתנדבים מסייעים להם לצאת מביתם ומובילים אותם לקופ"ח, שם הם מקבלים את החיסון ומוחזרים לביתם.
יו"ר קק"ל אברהם דובדבני התארח היום בעיר בית שמש וסייר בעיר יחד עם ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך, יו"ר סיעת הליכוד וממונה העיר הותיקה שלום אדרי, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב , גזבר העירייה אריה ברדוגו. מטרת הסיור היתה לסמן שיתוף פעולה עתידי של עיריית בית שמש עם קק"ל , ומתוך מחשבה למנף את העבודה המשותפת לטובת העיר בית שמש.