טקס חנוכת אולם הספורט החדש בבית הספר זבוטינסקי במעמד שר התרבות והספורט
היום נחנך בבית הספר זבוטינסקי אולם ספורט חדש, במעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, גזבר העירייה אריה ברדוגו, נציגי מנהלי הפרויקט והמבצעים. איציק קניזו מנהל אגף תרבות, ספורט וארועים, היה אחראי על הפקת הטקס וההנחיה.












