צעירה נעצרה הלילה לאחר שתקפה שוטרים בשד' בן גוריון, תוקף נוסף נמלט מהמקום
במהלך סיור שגרתי בשד' בן גוריון בבית שמש, הבחינו השוטרים בקבוצת נערים בפארק התפוח אשר אחד מהם משליך בקבוק זכוכית. בהגעת השוטרים נמלטו החשודים פרט לחשודה שנותרה במקום אך סירבה להזדהות, השתוללה ותקפה את השוטרים. החשודה נעצרה על אף התנגדותה ובעת מעצרה הגיע חשוד נוסף ותקף שוטרת בראשה באמצעות חפץ ונמלט מהמקום ובהמשך אותר ונעצר לחקירה.












