
כחלק ממבצע חסד שכבתי, תלמידות כיתה ח' באולפנת אמית 'נגה' השתתפו בשתי סדנאות אפיה בזום, הכינו מאפים, תמחרו אותם ומכרו לתושבי העיר. את סכום הכסף שהתקבל, קרוב ל900 שקלים החליטו התלמידות לתרום לעמותת "בת מלך" המעניקה מחסה וסיוע נפשי ומשפטי לנשים דתיות, חרדיות.