בטקס שהתקיים היום נחנכה שלוחת הסתדרות המורים בעיר בית שמש. הטקס התקיים במעמד יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, נציגי הסתדרות המורים: מוטי סאמט, חיים חדד ונציגי המורים הותיקים בעיר: יאיר נעמת, יפה שוקרון, אלי בן לולו, צבי נעמת, לאה ויגדרוביץ, מרים פורת וציון סולטן. הבית יפעל בבית הספר לוין.
הטקס נערך במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, שר השיכון ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש העיר לשעבר ח"כ משה אבוטבול, מנכ"ל העירייה, חברי מועצת העיר ובכירי העירייה ומשרד השיכון, נחנך הבוקר כביש 5 "נהר הדן". הכביש יחבר בין העיר הוותיקה בבית שמש, שכונת נופי נריה והשכונות החדשות ויהווה למעשה הכביש העירוני המהיר הראשון בעיר. הכביש החדש צפוי להקל על עומסי התנועה ולהנגיש את אזורי הביקוש בעיר לרווחת התושבים.
פעילות "סוכן סמוי" שהופעל על ידי היחידה המרכזית של משטרת ישראל וסייע באיסוף ראיות כנגד חשודים בעבירות סחר בסמים מסוכנים ובאמצעי לחימה הפכה הבוקר גלויה. שבעה-עשר חשודים נעצרו לפנות בוקר והועברו לחקירה במשטרה.