"מדליקים אור גדול בבית הבנים בבית שמש" אוסנת אלעזרי, אדריכלית מוערכת במקצועה ואמה של הצעירה בר מזל ז"ל, חולמת ושואפת להגשים את חלומה לערוך שיפוץ ושדרוג מרהיב לחזותו וחצרו של בניין "בית הבנים" המנציח את זכרם של בניה ובנותיה של העיר בית שמש.
שרת העלייה והקליטה ח"כ פנינה תמנו שטה הגיעה אתמול לסיור בעיר השרה תמנו (כחול לבן) הגיעה לסיור בשטח לקראת הבחירות הקרבות ביום שלישי בשבוע הבא. את הסיור ליוו עשרות פעילים מהמפלגה. השרה התקבלה באהדה מהעוברים והשבים שהביעו כלפייה את הערכתם לפעילותה ולמפלגת כחול לבן.
הקורונה במספרים - נתוני מד"א ומצב אזורי מתחילת משבר הקורונה דגמו צוותי מגן דוד אדום למעלה כ-4 מיליון ושלוש מאות אלף בני אדם * בשבוע האחרון לקחו צוותי מד"א דוד אדום דגימות מ-45,385 בני אדם * צוותי מד"א הזריקו כמיליון חיסונים לקורונה
בית שמש מצדיעה לארגוני החסד לקראת חג הפסח ולאחר שנת קורונה מאתגרת, באו הערב (חמישי) בזה אחר זה, עמותות החסד שסייעו לתושבי בית שמש בשנה החולפת, לקבלת תעודת הוקרה מהנהלת אגף הרווחה ובמעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.
היערכות לקראת כניסת החברות שיפעילו את התחבורה הציבורית בעיר כחלק מההיערכות לקראת כניסת חברות "נתיב אקספרס" ו"תנופה" כמפעילות התחבורה הציבורית בעיר בית שמש, הבוקר התקיימה פגישה בנושא הצבת הסככות בתחנות האוטובוסים ופריסת התחנות ברחבי העיר ומחוצה לה, בואכה ירושלים.
טקס הנטיעות לזכרן של שבע מבנות העיר שנרצחו באי השלום בנהריים הטקס התקיים במעמד שר החינוך גלנט , ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , ארנה שמעוני , יור קקל אברהם דובדבני , ראש המועצה האזורית עידן גרינבאום.
אזכרה במלאת אחד עשר חודשים ללכתה של מירי מזרחי ז"ל אזכרתה של אשת החסד היקרה והאהובה מירי מזרחי ז"ל, תתקיים הערב, חמישי (18.3) בבית הכנסת "פעמי משיח".
הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הילדה מוריה בת חגית מוריה בתם של חגית ואשר פרנקו, תושבי העיר, מאושפזת במצב קשה. המשפחה מבקשת בכל לשון של בקשה להתפלל להחלמתה ולרפואתה השלמה.
סניף פיצה 'אור' המחודש והמשודרג נפתח רשמית השבוע בקניון נעימי פיצה 'אור' פעלה עד אתמול (שלישי) בסניף ברחוב השבעה בותיקה. הסניף בעיר שפועל מזה כשבע שנים, ביצע העברת בעלות וההנהלה החדשה העבירה את הסניף לקניון נעימי. ביום שני, התקיימה פתיחה חגיגית ומרגשת של הסניף החדש.
עוד יום ניקיון מוצלח, עוד יום של אחריות תם ובסיפוק עצום 3000 תושבי העיר , כפול מהמשתתפים ביום הניקיון האחרון, יחד עם עובדי עיריית בית שמש , צוותי הוראה ותלמידים, בעלי מפעלים ועובדים, ועדי שכונות וקהילות יצאו יחד ליום ניקיון עירוני , יום שכולו שיתוף ואחריות לעיצוב המרחב המשותף בעיר בית שמש.