
בפעילות כוחות המשטרה השונים במהלך היומיים האחרונים, אותרו כ-70 שוהים בלתי חוקיים באתרי בניה, בצירי הכניסה לערים השונות שבתחום המחוז וברחבי הערים עצמן - ירושלים, בית שמש ועוד. בנוסף להם, הועברו לחקירה למעלה מ-10 מסיעים שברכבם אותרו חלקם של אותם שב"חים.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "ביום בו תשומת הלב של אזרחי ישראל מפוצלת בין חדר ההמלצות במשכן הנשיא וחדר הדיונים בבית המשפט, תשומת ליבי ותשומת לב של אלפים רבים של הורים מופנת לחדר המורים בבתי הספר שהיו שוקקי פעילות וטרם שבו לתפקוד מלא".