משה שטרית סגן ומ"מ רה"ע: "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה הוא יום מקודש לעם ומדינת ישראל בדרך שבין שואה לתקומה. יום בו אנו מרכינים ראש, מתייחדים ומדייקים את זיכרון הנופלים לעולמי עד. אני מזמין את תושבי העיר לקחת חלק באירועים שיתקיימו בשבוע הבא".