מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש איבטחו רפואית את הטקס המרכזי של ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה תשפ"א אמש באנדרטה. הבוקר ליוו המתנדבים עם אופנועים, רכב החירום ואמבולנס, את צעדת בית ספר אתגרי של ברנקו וויס.
הבוקר התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה על אישה הכורעת ללדת בביתה ברמת בית שמש ג'. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש שלמה גולדשמיט, רותי פרינץ וישי גליק הגיעו לביתה וסייעו לה בתהליך הלידה ובשעה טובה נולד בן.