בעקבות מספר דיווחים שהתקבלו במוקד המשטרה לקראת הצהריים אודות יידוי אבנים לעבר כלי רכב בכביש 375, שוטרי משמר הגבול מטה יהודה שהגיעו למקום איתרו את 2 החשודים כשאחד מהם נתפס "על חם" בעת שיידה אבנים, הפעם לעבר כוחות המשטרה. החשודים נעצרו והועברו להמשך חקירה במשטרה.