במפגש שהתקיים היום (שני) במפעל פרי טרי ובריא באזור התעשייה ״לביא״, עם ראש העיר ד״ר עליזה בלוך ומחזיק תיק תעשייה ישראל מנדלסון, השתתפו נציגי המפעלים הקיימים באזור התעשייה, בכירי עיריית בית שמש, בהם מנכ״ל העירייה איתמר ברטוב, גזבר העירייה אריה ברדוגו, מנכ״ל החברה הכלכלית עו״ד זאב לכוביצקי ועוד, ונציגי התאחדות התעשיינים.
לפני מספר שבועות יצא לדרך מסע מאד ייחודי בו נפגשו תושבים מכל שכונות העיר. תושבים רבים פתחו את ביתם ובנו גשר להעמקת הקשר. תושבים מהעיר הוותיקה נפגשו עם תושבים משכונת שיינפלד , תושבים מהקריה החרדית עם תושבים משכונת סביון, תושבי נופי אביב עם תושבים מרח' הרקפת ועוד ועוד. כולם פינו ערב וישבו לשוחח. חשבו על העבר ושוחחו על העתיד.