היום (שני) התקיימה ביקורת רח"ל בעיריית בית שמש, תוך בדיקת כלל מכלולי החירום בארגון. את ההכנה לאירוע הובילו מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, ראש אגף חירום וביטחון צחי אלמליח וקב"ט החירום ניסים אלקריף. מהתגובות הראשוניות של מבצעי הביקורת עולה כי ההתרשמות הכללית היא חיובית ובמגמת שיפור ביחס לביקורות עבר.