תאונה בכביש סמוך למטע בתאונה בכביש סמוך למטע -משאית התהפכה לאחר שאיבדה שליטה בירידות. כוחות כיבוי והצלה במקום
עושים שכונה רק לנשים ... אם רק תבאנה הנשים ותספרנה מה מעיק עליהן ברחובות האלה, אוזן שומעת ומוכנות להקשיב יש לעירייה. יוזמה מבורכת בהחלט
אין מנהל בית עלמין, יש תקלה, מי ידאג? ומה שהיה אתמול, זו לא תקלה חד פעמית, מדובר במצב מתמשך שכוח החשמל בבית העלמין אינו עומד בצרכים. בימי הקיץ או החורף זה מגיע לשיא.
השר סמוטריץ מיהר להגיב לפניית ואטסאפ של אזרח הרכבת לירושלים יוצאת בשעה 07:50 ואח"כ בשעה 09:50, הפסקה של שעתיים, בשעות העומס ובקיץ.... עמר פנה לסמוטריץ שהגיב מיד.
גל של תלונות על שוהים בלתי חוקים הנמצאים בבית שמש ברוך לבייב הפעם דורש להפעיל סמכות ולהקפיד באכיפה למנוע נוכחות שבחים בתחומי העיר והסביבה