
ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך וחבר המועצה הממונה על תחום הבריאות, ישראל סילברסטין קיימו השבוע סיור מקצועי עם מנכ״ל הדסה עין כרם, פרופסור זאב רוטשטיין וצוותו המקצועי על הקמת שלוחה של בית החולים בבית שמש, הקמת בית חולים מתקדם ומודרני עם רפואה איכותית ומקצועית ומכוני רפואה, במהלכו ראו מיקומים פוטנציאליים להקמת בית החולים.
בשעות הבוקר המוקדמות הוזעקו שוטרים לפארק ציבורי בעיר בית שמש בעקבות דיווח אזרחים אודות חבורת צעירים המקימים רעש במקום. אחד מהצעירים שעפ"י החשד היה בגילופין החל לגדף ולקלל את השוטרים, תקף אותם ועפ"י החשד יחד עם אחרים שבר חלון ניידת.