
מנכ"לית חבר' סופר בוס מתריעה על עומסים באוטובוסים של התחבורה הציבורית החל מה1/9 פתיחת שנת הלימודים. עוד נמסר כי החברה פועלת בשיתוף עם משרד התחבורה והעירייה לקידום הרחבת מתן השירות והוספת אוטובוסים, במטרה להפחית את הפגיעה שהנגרמת לתושבים "וזאת כתוצאה מדחיית מכרזי משרד התחבורה".