במסגרת הקמפיין נתלו בבתי הספר שמשוניות עם מסרים חדים לתלמידות ולתלמידים, שמבקשים להדגיש כי גם הוצאה מקבוצה, חרם, פגיעה ברשתות החברתיות או הדרה חברתית עלולים לפגוע באופן קשה. בקמפיין הובלט גם המסר כי במקרים של אלימות ברשת ניתן לפנות למוקד 105.
הקמפיין מתקיים כחלק ממאמץ עירוני מתמשך לקידום אקלים חינוכי בטוח ומכיל, ומעביר מסר ברור: אף תלמיד או תלמידה לא צריכים להישאר לבד מול פגיעה, חרם או אלימות מכל סוג.
את היוזמה הובילה מועצת הנוער העירונית, הפועלת במסגרת מחלקת הנוער בעיריית בית שמש. במהלך הפעילות הגיעו חברי מועצת הנוער לבתי הספר, תלו את השמשוניות ושוחחו עם תלמידים על החשיבות של כבוד הדדי, ערבות חברתית, הכלה ואחריות אישית ליצירת סביבה בטוחה יותר.
ראש העיר שמואל גרינברג: "המאבק באלימות ובחרם חברתי הוא משימה חינוכית וערכית מהמעלה הראשונה. הקמפיין הזה מעביר מסר חשוב וברור לתלמידי העיר: אלימות אינה מסתכמת רק בפגיעה פיזית. גם חרם, הדרה ופגיעה ברשת עלולים להשאיר צלקות עמוקות. כאשר בני הנוער שלנו בוחרים להוביל בעצמם מסר של אחריות, רגישות וערבות הדדית, זו עדות לכוח הגדול שיש להם להשפיע וליצור שינוי אמיתי בבתי הספר ובקהילה כולה".
ראש מנהל חינוך יוסי גולדרינג: "מערכת החינוך מחויבת לא רק להישגים לימודיים, אלא גם לבניית מרחב בטוח, רגיש ואכפתי עבור כל תלמיד ותלמידה. היוזמה של מועצת הנוער מחזקת את השיח החינוכי בבתי הספר ומזכירה לכולנו כי לכל תלמיד יש אחריות לראות את האחר, להושיט יד ולפעול כאשר הוא מזהה פגיעה, בדידות או חרם".
צילום; דוברות עיריית בית שמש