בעמוד המרשים, התושב המודה לראש העיר כותב לה בין היתר שלא תיתן ל"רעשי רקע" להפריע לה ומסיים במילים: "מודה לך על עשייה בלתי פוסקת למען עתידה של העיר בית שמש".
תושב אלמוני מהעיר הותיקה, הזמין עמוד בעיתון המקומי "שוס הדרך" בו הוא מברך ומחזק את ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 04:17
בעמוד המרשים, התושב המודה לראש העיר כותב לה בין היתר שלא תיתן ל"רעשי רקע" להפריע לה ומסיים במילים: "מודה לך על עשייה בלתי פוסקת למען עתידה של העיר בית שמש".